Materiał, z którego wykonywane są czapki to idealne miejsce do naniesienia reklamy, czy logo firmy. To praktyczny i niedrogi gadżet, który dobrze się nosi i pasuje każdemu – niezależnie od wieku, płci czy pory roku. To zarazem prosta i ciekawa promocja biznesu lub organizacji.
Obecnie wykorzystuje się kilka metod znakowania czapek reklamowych. Są to m.in. sublimacja, haftowanie i termotransfer. To, która z nich ostatecznie posłuży do ozdobienia czapki, zależne jest od kilku czynników: modelu i materiału, z którego wykonane są nakrycia głowy, a także stopnia skomplikowania umieszczanego logotypu lub motywu.
Naniesienie na czapki reklamowe różnokolorowego wzoru, pełnego złożonych detali to idealne warunki do wykorzystania metody sublimacji. Polega ona na przeniesieniu pigmentu – z wykorzystaniem bardzo dużego nacisku i wysokiej temperatury – na materiał odzieży.
Adler Czapka 328 Twister stanowi doskonałą podstawę do wykorzystania metody sublimacji, która najlepiej sprawdza się na modelach o gładkich powierzchniach lub pięciopanelowych czapkach z daszkiem. Możliwości nanoszenia wzorów są niemal nieograniczone, jednak metodę tę najbardziej docenią firmy posiadające skomplikowane logotypy. Dzięki sublimacji spod maszyny wyjdą czapki reklamowe z logo firmy dokładnie odzwierciedlającym pierwowzór. Stanowią one nie tylko przystępną formę reklamy, ale również chronią pracowników przed słońcem i wiatrem.
Czapki Reklamowe Z Logo: Wykorzystaj potencjał reklamowy czapek z logo. Dzięki praktycznemu zastosowaniu i widocznemu umieszczeniu loga, czapki stanowią doskonały nośnik reklamy, zwiększając świadomość marki wśród różnych grup docelowych.
Czapki firmowe z haftowanym logo to najczęściej wykonywane gadżety, które trafiają w ręce przedsiębiorców. Szczególnie dużą popularnością cieszą się w branży usługowej, budowlanej i gastronomicznej. Haftowanie to trwała metoda, którą można wykorzystać na przeszyciach lub na szwach sześciopanelowych czapek typu baseball.
Poza szeregiem niezaprzeczalnych zalet haftowanie posiada jedną wadę – zarówno zakres wykorzystywanej kolorystyki, jak i stopień skomplikowania logotypu są ograniczone. Mając to na uwadze, z powodzeniem można tworzyć niezwykle trwałe i odporne na niszczenie czapki reklamowe z haftowanym logo firmy, jednak logotypy powinny być możliwie proste. Pozwoli to uzyskać najlepszy efekt.
Zapewniając szeroki wybór opcji, nasze czapki z logo umożliwiają dostosowanie produktu do unikalnych potrzeb i celów Twojej firmy.